Bestelling & levering

Bedankt voor het shoppen bij Vindify.

Let op: als artikelen in uw winkelwagentje liggen, betekent dit niet dat ze gereserveerd zijn.

Let op: Nadat u uw bestelling heeft afgerond, kan deze niet meer gewijzigd worden, omdat uw bestelling direct in behandeling wordt genomen zodat u deze zo snel mogelijk in ontvangst kunt nemen.

  1. WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Vindify neemt de verzendkosten voor zijn rekening.

  • U betaalt dus géén verzendkosten.

  • Verzendkosten om uw artikel te retourneren dient u wel zelf te betalen.

  1. KAN IK MIJN BEZORGING VOLGEN?

Ja, wij versturen alle producten met Track & Trace. Uw bestelling kunt u volgen via de bestelstatuspagina; de link hiervan ontvangt u via een e-mail zodra uw bestelling is verzonden.

Het kan soms even duren voordat de Track & Trace-status beschikbaar is.

  1. WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?

Vindify streeft naar een snelle levering van de producten. Wanneer u op werkdagen voor 22.00 uur een bestelling plaatst, streven wij ernaar om uw bestelling dezelfde dag nog te verwerken. Onze magazijn producten kunnen geleverd worden binnen 1 a 3 werkdagen. Veel van onze artikelen verzenden wij rechtstreeks via onze leveranciers. Hierdoor bedraagt de gemiddelde levertijd 6 - 14 werkdagen.

Wij zijn transparant over onze service en levertijden

  1. IK BEN NIET THUIS TIJDENS DE BEZORGING, WAT NU?

Kan uw pakket niet afgeleverd worden, dan ligt het 7 dagen op u te wachten op een PostNL-locatie of DHL locatie. (Bpost voor Belgische bestellingen). Ook hiervan ontvangt u een notificatie van de chauffeur, hier staat ook de afhaallocatie op vermeld. Na deze 7 dagen stuurt PostNL / DHL de zending terug naar ons magazijn.

  1. VERKEERD ADRES

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven verzendadres correct is. Wij doen ons best om de verwerking en verzending te versnellen, zodat er altijd een klein venster is om een onjuist verzendadres te corrigeren. Neem onmiddellijk contact met ons op als u denkt dat u een verkeerd verzendadres heeft opgegeven.

  1. VERLOREN OF GESTOLEN PAKKETJE

Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten. Mocht het geval zijn dat uw Track & Trace aangeeft dat uw pakketje op uw adres is afgeleverd - maar u heeft toch uw bestelling niet ontvangen - meldt dit alstublieft, 14 dagen na de aangegeven leverdatum wordt een onderzoek gestart door PostNL. Wij houden u hierover geïnformeerd tot aan het einde van het onderzoek.

Vragen over uw bestelling

Heeft u vragen over uw bestelling? Kijk dan even op de veelgestelde vragen-pagina. Staat uw vraag er niet tussen, neem dan gerust contact met ons op.

info@vindify.nl